1. İade sürecinin başlayabilmesi için, https://homelover.com.tr/ web sitesindeki siparişlerim bölümünden iade bildirimi açmanız ve müşteri hizmetleri tarafından talebinize cevap verilmesini beklemeniz gerekmektedir.
  2. Paketinizin Kargoya Teslimatını Sağlayın, Siparişiniz MNG Kargo veya Yurtiçi Kargo ile teslim edildiyse paketinizi en yakın şubeye götürerek iade ediniz.

MNG Kargo İletişim   : 444 06 06

Yurtiçi Kargo İletişim: 444 99 99

3. Faturanızın ASIL nüshasının ön yüzünde, en sol taraftaki İADE kolonu altında iade etmek istediğiniz ürüne ait satırda iade adedini yazmanız gerekmektedir. ASIL nüshanın ön yüzünde, sol alt taraftaki iade eden kişi olarak adınızı soyadınızı, irtibat telefonunuzu, adresinizi yazıp imzalamanız gerekmektedir. Son olarak, faturanın 1.NÜSHA’sının arkasındaki kutu içerisine neden iade istediğinizi ayrıntılı olarak yazmanızı rica ederiz.

4. Bize ulaştırılan ürünler iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir ve bu işlemin sonucunda e-posta aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.

5. Tüzel kişiliğe sahip olan ve şirket adına düzenlenmiş olan fatura işlemlerinden doğan iade taleplerinde; ilgili firmanın iade yapılacak ürünler için Bursalı adına iade faturası düzenlemesi ile işlem tamamlanabilmektedir.

İADE İŞLEMLERİ

Satın aldığınız ürünlere ilişkin;

  • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilir veya,
  • Teslimatın yapıldığı tarihten itibaren 6 ay içerisinde ayıplı mallarda iade ya da onarım taleplerinizi bize iletebilirsiniz.

İADE BİLDİRİMİ

İnternet mağazamızdan veya telefonla sipariş üzerinden satın aldığınız ürünlerle ilgili iade bildiriminizi aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsiniz:

  • Hesabım menüsünün altında Siparişlerim menüsüne girin.
  • İlgili sipariş numaranızın üzerine tıklayarak, siparişinizin detayını açın.
  • Siparişinizdeki ürünlerden iade etmek istediğiniz ürünü hesabım sayfasında bulunan İade et butonuna tıklayın.

İADE HAKKINDA BİLMENİZ GEREKENLER

  • Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre, Bursalı cayma hakkı süresi içinde malın  mutat kullanımı  dışında meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
  • Demonte olarak satılan ürünlerde, ürünün montajı, tariflenen kurulum kılavuzuna uygun olarak yapılmamış ya da eksik yapılmışsa mutat kullanım kapsamı dışında tutulur.
  • İade etmek istediğiniz ürünü orijinal kutusuna ve ambalajına koyarak, faturanın asıl nüshası ile birlikte gönderiniz.
  • Faturanızda yer alan ürüne ait renk, model değişikliği talebiniz için iade işlemleri başlatılacaktır.
  • İade etmek istediğiniz ürünü kargolanabilmesine olanak sağlayacak şekilde getirerek, faturasıyla birlikte  orijinal kutusunu ve ambalajını da bir arada gönderiniz.
  • Sağlık ve hijyen açısından ve ilgili mevzuat gereği; havlu, nevresim takımı, çarşaf, yastık, yastık kılıfı, yorgan, yaylı yataklar, klozet takımları, klozet kapakları, klozet fırçaları, kişisel bakım ürünleri, çizme, bot, ayakkabı, eldiven, maske gibi ürünlerin koşulsuz iadesi kabul edilmemektedir. Bu gibi ürünlerin iadesi ancak ürünlerin ambalajının açılmamış ve/veya ürünün denenmemiş olması koşuluna bağlıdır.

Tüketicinin Korunması Kanundan kaynaklı tüm haklarınız saklı olmak üzere, hızlı değişen stok, tedarik koşullarındaki değişimler nedeni ile ürün değişimi yerine iade işlemi yapılmaktadır. İlgili iade dönemi içerisinde iletmesi ile tamamlanabilmektedir. İade faturası düzenlenmesi kanuni bir yükümlülüktür.

https://homelover.com.tr/ alan adlı web sitesinden (“Websitesi”), Satıcı’ya ait mal veya hizmetin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verdiği, Sözleşme’de belirtilen niteliklere sahip mal veya hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi oluşturur.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR